2017. már 25.

A pohárnak is jár egy puha szőnyeg

írta: 4ngelika
A pohárnak is jár egy puha szőnyeg

puz1.jpgValamikor régen láttam ezt a poháralátét ötletet, mármint hogy puzzle formájú legyen.Valamikor télen vettem ezt a vastag szürke filcet potom áron. Aztán itt a tavasz, fészekrakás meg minden. Mivel már vagy 2 hónapja kivágtam a puzzle formát, nem sok dolgom volt vele.  Végül rászántam magam és körbehímeztem. Pár napig üresen szolgálta a poharak koppanásmentes letételét az asztalra, de gondoltam feldobom egy kis színnel, legyen mit kirakni, hisz a kicsi olyan örömmel rakosgatja ki. 

Egy négytagú családnak éppen elegendő, de eszembe jutott, hogy akár egy nagyobb, 8, 12, 16 részes tányéralátétet is készíthetnék, valami jó kis felirat-mintával, amit jó móka lenne kirakni. Kis helyen elférne, ha nem használjuk, hisz egyszerűen csak szét kéne szedni. Teríteni is jó móka lenne vele. Ha a vendégekre bíznánk, hogy mindenki kirakja a magáét, akkor meg pláne. :-)

Persze eltartana egy darabig, míg körbehímezném valamennyit és a minta is elkészülne, na de az már egy valódi egyedi műalkotás lenne. 

 

puz2.jpg

puz3.jpg

Szólj hozzá