2017. már 29.

A lusta nyuszi

írta: 4ngelika
A lusta nyuszi

nyuszi.jpg

Tavaly, egy semmittevős húsvét előtti délelőttön láttam meg a baloldali nyuszkót a Pinteresten. Nem szoktam túlzásba vinni a tojásfestést, egyre inkább merült fel bennem az igény arra, hogy a kevesebb több. Inkább legyen két mutatósabb húsvéti dekorációm, mintsem sok kicsi.

Szóval ennek jegyében úgy gondoltam, reprodukálom a nyulat a semmiből. Hisz se fám, se festékem. Mivel szerencsére szemből volt fotózva, hát nyomtattam egy méretarányos képet egy A4-es lapra. Körbevágtam és felrajzoltam egy kartonra. Valami boltból hazahozott kartondoboz lehetett. Miután megvolt a körvonal, kivágtam a tojásformát a nyomtatott rajzból, azt is körberajzoltam, majd a lelógó kezét is amputáltam, de azt külön vágtam ki a doboz maradékából, hisz az külön van ráragasztva.

Na innen már csak festeni kellett a lusta nyuszit. A gyerekek utolsókat rúgó beszáradt temperáival. Az mondjuk nehéz volt. Mármint kinyomni a beszáradni készülő temperát a tubusból. Megszáradt a festék, a kezét felragasztottam, aztán már csak egy kis hátsó kitámasztásra volt szükség. és gyönyörködhettünk benne a polcon.

Fából persze elegánsabb lett volna, de én nem bánom, hogy csak karton.

 

Szólj hozzá